Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      İLETİŞİM FAKÜLTESİ

      Yeni Medya ve İletişim

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Bölüm Hakkında
      • Yönetim ve Komisyonlar
      • Akreditasyon
      • Akademik
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
      • Öğretim Programı
      • Genel Eğitim Dersleri
      • Stüdyolar
        • Yeni Medya Stüdyosu
        • Auditorium
        • Stüdyo B
        • Podcast Stüdyosu
        • Alterlab (Yaratıcı Teknolojiler Laboratuvarı)
      • Öğrenci Projeleri
      • Mezunlar
        • Mezun Profilleri
        • Sektörel Dağılım
      • İEÜ'de Öğrenim
      • Tüm Haberler
      • İletişim
        • İletişim Bilgileri

      NMC 204 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Dijital Medya Kültürleri
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      NMC 204
      Bahar
      2
      2
      3
      6

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Zorunlu
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli Yüz Yüze
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri -
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü
      • Öğr. Gör. Dr. Sarphan Uzunoğlu
      Öğretim Eleman(lar)ı -
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu ders, dijital medya teknolojileri ile ilgili kavram ve kuramları öğretmeyi ve bu teknolojilerin gündelik yaşamdaki kullanımları doğrultusunda araştırma becerileri kazandırmayı amaçlar.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Dijital medya ve bunun toplum içindeki göstergeleri hakkında eleştirel bir bakış açısı geliştirebilecektir;
      • İletişim teknolojilerinin bir toplumda nasıl yayıldığını tartışabilecektir;
      • Dijital medya kullanımının siyasi, ekonomik ve kültürel bağlamlarda etkilerini kavrayabilecektir;
      • Dijital medya türleriyle ilgili okuryazarlık becerilerini geliştirebilecektir;
      • Dijital medya alanında temel araştırma becerisi kazanabilecektir.
      Ders Tanımı Bu ders, dijital medyanın toplumsal, siyasal ve kültürel yaşamla ilişkisinde ortaya çıkan konulara odaklanır. Medyada “yeni”nin ne olduğuna/olmadığına, medya teknolojilerinin yaşamlarımızdaki rolüne, sosyal medya özelinde platformların içeriğin üretimi, akışı/dağıtımı üzerindeki etkisine ve büyük veriyle gündelik hayatlarımıza giren meselelere değinir. Bu geniş çerçevede dijital medya ekosisteminin nasıl çalıştığını söz konusu ekosistemin bileşenleri (kullanıcılar, içerik üreticileri, medya şirketleri vb.) üzerinden tarif eder. Kutuplaşma, yankı odaları, yalan haber gibi güncel yönelimleri tartışır.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      X
      Destek Dersleri
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Giriş: Yeni medyanın ve temel kavramların tanımlanması Jenkins, H. (2006). Convergence Culture: Where Old and New Media Collide. New York University Press. This book introduces the concept of convergence culture, where media content flows across multiple platforms and audiences engage in participatory ways. Lister, M., et al. (2009). New Media: A Critical Introduction – Chapter on technological evolution. Manovich, How Media Became New, Language of New Media, 21-26.
      2 Yeni medya ve sosyal yaşam Meshi, D., & Ellithorpe, M. E. (2021). Problematic social media use and social support received in real-life versus on social media: Associations with depression, anxiety and social isolation. Addictive Behaviors, 119, 106949. Rao, B. N., & Kalyani, V. (2022). A study on positive and negative effects of social media on society. Journal of Science & Technology (JST), 7(10), 46-54.
      3 Dijital Medyanın Ekonomi Politiği Varoufakis, Y. (2023). Technofeudalism: What killed capitalism? Random House. ISBN: 9781529194500 McChesney, R. W. (2013). Digital Disconnect – Chapter on ownership and economic implications.
      4 Dijital Kimlik ve Öz-tanıtım Turkle, S. (2011). Life on the Screen. Simon and Schuster.
      5 Dijital alışkanlıklar ve ruh sağlığı Gupta, M., & Sharma, A. (2021). Fear of missing out: A brief overview of origin, theoretical underpinnings and relationship with mental health. World journal of clinical cases, 9(19), 4881. Boer, M., Stevens, G. W., Finkenauer, C., de Looze, M. E., & van den Eijnden, R. J. (2021). Social media use intensity, social media use problems, and mental health among adolescents: Investigating directionality and mediating processes. Computers in Human Behavior, 116, 106645.
      6 Dijital medya: Politik bir savaş alanı Sevin, E., & Uzunoğlu, S. (2017). Do foreigners count? Internationalization of presidential campaigns. American Behavioral Scientist, 61(3), 315-333. García-Orosa, B. (2021). Disinformation, social media, bots, and astroturfing: the fourth wave of digital democracy. Profesional de la información, 30(6).
      7 Oyun Kültürleri ve Sanal Dünyalar De-Santis, A., & Morante, L. F. M. (2022). E-sports in the Entertainment Industry: Overview. Esports and the Media, 3-15. Torres-Toukoumidis, A. (2022). Esports and the Media: Challenges and Expectations in a Multi-screen Society (p. 135). Taylor & Francis. Kuss, D. J., Kristensen, A. M., Williams, A. J., & Lopez-Fernandez, O. (2022). To be or not to be a female gamer: A qualitative exploration of female gamer identity. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19(3), 1169.
      8 Dijital topluluklar: Forumlardan Reddit ve Discord'a Wagenaar, W. F. (2024). Discord as a fandom platform: Locating a new playground. Transformative Works and Cultures, 42. Sawicki, J., Ganzha, M., Paprzycki, M., & Watanobe, Y. (2023). Reddit CrosspostNet—studying Reddit communities with large-scale Crosspost graph networks. Algorithms, 16(9), 424.
      9 ARA SINAVLAR
      10 Meme Kültürü, Trolleme ve Dijital Mizah Petrova, Y. (2021). Meme language, its impact on digital culture and collective thinking. In E3S Web of Conferences (Vol. 273, p. 11026). EDP Sciences. Owens, J. (2019). Post-authenticity and the ironic truths of meme culture. Post memes: Seizing the memes of production, 77-113. Demsar, V., Brace-Govan, J., Jack, G., & Sands, S. (2021). The social phenomenon of trolling: understanding the discourse and social practices of online provocation. Journal of Marketing Management, 37(11-12), 1058-1090. Sienkiewicz, M., & Marx, N. (2024). That's not funny: How the right makes comedy work for them. Univ of California Press.
      11 Dijital medya aktivizmi ve toplumsal hareketler Gerbaudo, P. (2012). Tweets and the streets: Social media and contemporary activism. Pluto Press. Gerbaudo, P. (2019). The Digital Party: Political Organisation and Online Democracy. Pluto Press. https://doi.org/10.2307/j.ctv86dg2g
      12 Dijital Çağda Gözetim Kültürleri ve Gizlilik Snowden, E. (2019). Permanent Record: A Memoir of a Reluctant Whistleblower. Pan Macmillan. Bauman, Zygmunt, Bigo, Didier, Esteves, Paulo, Guild, Elspeth, Jabri, Vivienne, Lyon, David, and Walker, R. B. J. ”After Snowden: Rethinking the impact of surveillance”, International Political Sociology, 2014: 8:121–4
      13 Dijital Müzik, Remix ve Telif Hakkı Fagerjord, A. (2010). After convergence: YouTube and remix culture. International handbook of internet research, 187-200. Brøvig-Hanssen, R., & Jones, E. (2023). Remix’s retreat? Content moderation, copyright law and mashup music. New Media & Society, 25(6), 1271-1289.
      14 Metaverse ve sanal ortamlar Kraus, S., Kanbach, D. K., Krysta, P. M., Steinhoff, M. M., & Tomini, N. (2022). Facebook and the creation of the metaverse: radical business model innovation or incremental transformation?. International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, 28(9), 52-77.
      15 Dönemin gözden geçirilmesi
      16 Final Sınavı

       

      Ders Kitabı
      Önerilen Okumalar/Materyaller

      McLuhan, M. (2003). Understanding media. London: Routledge.ISBN: 1584230738.; Dovey, J. (2008). New media: A critical introduction. London: Routledge.; Dijck, J. V. (2013). The culture of connectivity: A critical history of social media. New York, NY: Oxford University Press.ISBN: 0199970785.; Perea, E. A., Jensen, M. J., & Jorba, L. (2012). Digital media and political engagement worldwide: A comparative study. New York: Cambridge University Press.ISBN: 1107668492; Berry, D. M. (2008). Copy, rip, burn: The politics of copyleft and open source. London: Pluto. ISBN: 0745324142

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      1
      40
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      -
      -
      Proje
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      20
      Final Sınavı
      1
      30
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      12
      70
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      30
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      2
      32
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      2
      32
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      4
      56
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      10
      1
      10
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      -
      0
      Proje
      0
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      20
      20
      Final Sınavı
      1
      30
      30
          Toplam
      180

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Yeni medya ve iletişim alanına temel oluşturan kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışır ve yorumlar.

      -
      -
      -
      -
      -
      2

      Yeni medya ve iletişim alanındaki yapılar, aktörler ve bu alanda rol oynayan diğer etkenler arasındaki ilişkileri eleştirel bir yaklaşımla tartışır.

      -
      -
      -
      -
      X
      3

      Yeni medya üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili temel bilgilere ve kullanım becerilerine sahip olur.

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      İçerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilir, irdeleyebilir ve kullanabilir.

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      Yeni medya ve iletişim alanında edindiği kuramsal bilgileri uygulama alanında kullanır.

      -
      -
      X
      -
      -
      6

      Yeni medya ve iletişim alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alabilir.

      -
      -
      -
      -
      -
      7

      Ulusal, bölgesel ve küresel konular hakkında araştırmalara dayalı analizler geliştirir ve bu analizleri kamuya anlatabilir.

      -
      X
      -
      -
      -
      8

      Yeni medya ve iletişim alanını destekleyen diğer disiplinlere ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışır ve bunlardan yararlanır.

      -
      -
      -
      X
      -
      9

      Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu bireysel ve toplumsal amaçlar doğrultusunda geliştirir ve kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      10

      Yeni medya ve iletişim alanında yaptığı çalışmalarda toplumsal, bilimsel ve profesyonel etik değerlere sahip olur.

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      Bir yabancı dili kullanarak yeni medya ve iletişim alanıyla ilgili bilgi toplar ve meslektaşları ile iletişim kurar ("European Language Portfolio Global Scale", Level B1).

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      İkinci yabancı dili orta düzeyde kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      13

      İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirebilir.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi
      İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi

      Uluslararası Basın Enstitüsü (IPI), İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin (İEÜ) ev sahipliğinde ‘Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği’ konulu sempozyum düzenledi. ...

      Devamı
      Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık
      Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık

      IPI Türkiye Ulusal Komitesi’nin düzenlediği “Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği” başlıklı sempozyum, 11 Kasım 2022’de İzmir Ekonomi Üniversitesi ev sahipliğinde ...

      Devamı
      Tarihi filmi günümüze kazandıracak
      Tarihi filmi günümüze kazandıracak

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Yeni Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Alper Gedik, dünyaca ünlü İtalyan film yönetmeni Pier ...

      Devamı
      Laura Aymerich-Franch bölümümüzü ziyaret etti
      Laura Aymerich-Franch bölümümüzü ziyaret etti

      Pompeu Fabra Üniversitesi’nde kıdemli araştırmacı olarak görev yapan Laura Aymerich-Franch, 9-13 Mayıs tarihleri arasında bölümümüzde konuk araştırmacı olarak bulundu. ...

      Devamı
      İlk ve tek akredite Yeni Medya ve İletişim programıyız
      İlk ve tek akredite Yeni Medya ve İletişim programıyız

      Yeni Medya ve İletişim bölümü, İLAD İletişim Araştırmaları Derneği İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu’na, Akreditasyon Belgesi alabilmek için 2021 yılı ...

      Devamı
      Christensen ve Gürsoy’dan sosyal medya, temsil ve hakikat üzerine: Yeni Medya ve İletişim Seminerleri
      Christensen ve Gürsoy’dan sosyal medya, temsil ve hakikat üzerine: Yeni Medya ve İletişim Seminerleri

      Medya Temsilinde ve Kamusal Tartışmada Hakikat Politikası başlıklı seminerde Stockholm Üniversitesi’nden Prof. Dr. Christian Christensen ve bölümümüz Dr. Öğr. Üyesi ...

      Devamı
      İLEDAK Başvurumuzu Gerçekleştirdik
      İLEDAK Başvurumuzu Gerçekleştirdik

      Günümüz rekabetçi ortamında akademik kurumların eğitim kalitelerini belgelendirmek üzere aldıkları akreditasyonlar, her geçen gün daha büyük önem kazanmakta. İletişim Araştırmaları ...

      Devamı
      Yeni Bölüme, Yeni Mekan: Dojo
      Yeni Bölüme, Yeni Mekan: Dojo

      Yeni Medya ve İletişim Bölümü bünyesinde öğrenciler ve hocaların birlikte öğrenebilecekleri ve üretebilecekleri, ders dışı kollektif bir mekan olarak hayata ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU