Logo
My IEU Logo
EN
Üniversite
Başkanımızdan
Rektörümüzden
Tarihçe
Mütevelli Heyeti
İdari Birimler
Rektörlük
Misyon ve Vizyon
Burslar
İş Birliği
İEÜ'de Kalite Yapılanması
Yönetmelik / Yönerge
Ödüllerimiz
Kişisel Verilerin Korunması
Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
İlke ve Politikalarımız
Akademik
Yüksekokullar
Fakülteler
Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
Ortak Dersler
  • Adalet Meslek Yüksekokulu
  • Meslek Yüksekokulu
  • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
  • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
  • Yabancı Diller Yüksekokulu
  • Fen-Edebiyat Fakültesi
  • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
  • Hukuk Fakültesi
  • İletişim Fakültesi
  • İşletme Fakültesi
  • Mühendislik Fakültesi
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi
  • Tıp Fakültesi
  • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Ekonomi Alanı
  • Hukuk Alanı
  • İletişim Alanı
  • İşletme Alanı
  • Lojistik Alanı
  • Matematik Alanı
  • Mimarlık Alanı
  • Mühendislik Alanı
  • Psikoloji Alanı
  • Sağlık Alanı
  • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Alanı
  • Sürdürülebilir Enerji Alanı
  • Tasarım Çalışmaları Alanı
  • Yabancı Diller Eğitimi Alanı
Araştırma
Araştırma Merkezleri
Kütüphane
Akıllı Kampüs
Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
İzmir Bilimpark
Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
Çocuk Üniversitesi
Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
Etik Kurul
Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
Kampüs
İEÜ'de Hayat
İzmir
Kütüphane
Yurtlar ve Barınma
Kafe ve Restoran
Öğrenci Kulüpleri
İEÜ Yayınevi
Engelli Destek Birimi
Sağlık ve Psikolojik Danışma
INTERNATIONAL
İletişim
İzmir Ekonomi Üniversitesi
  • Üniversite
    • Başkanımızdan
    • Rektörümüzden
    • Tarihçe
    • Mütevelli Heyeti
    • İdari Birimler
    • Rektörlük
    • Misyon ve Vizyon
    • Burslar
    • İş Birliği
    • İEÜ'de Kalite Yapılanması
    • Yönetmelik ve Yönergeler
    • Ödüllerimiz
    • Kişisel Verilerin Korunması
    • Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Planı
    • İlke ve Politikalarımız
  • Akademik
    • Yüksekokullar
      • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet Meslek Yüksekokulu
        • Adalet (Türkçe)
        • Hukuk Büro Yönetimi ve Sekreterliği
      • Meslek Yüksekokulu
        • Meslek Yüksekokulu
        • Bankacılık ve Sigortacılık (Türkçe)
        • Bilgisayar Programcılığı (Türkçe)
        • Dış Ticaret (Türkçe)
        • Grafik Tasarım (Türkçe)
        • İç Mekân Tasarımı (Türkçe)
        • İnşaat Teknolojisi (Türkçe)
        • İş Sağlığı ve Güvenliği (Türkçe)
        • Mimari Restorasyon (Türkçe)
        • Radyo ve Televizyon Programcılığı (Türkçe)
        • Sivil Havacılık Kabin Hizmetleri (Türkçe)
        • Sivil Hava Ulaştırma İşletmeciliği (Türkçe)
        • Turizm ve Otel İşletmeciliği (Türkçe)
        • Uygulamalı İngilizce Çevirmenlik
      • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu
        • Çocuk Gelişimi (Türkçe)
        • Fizyoterapi (Türkçe)
        • İlk ve Acil Yardım Programı (Türkçe)
        • Optisyenlik (Türkçe)
        • Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik (Türkçe)
        • Tıbbi Görüntüleme Teknikleri (Türkçe)
        • Tıbbi Laboratuvar Teknikleri (Türkçe)
        • Yaşlı Bakımı (Türkçe)
      • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Uygulamalı Yönetim Bilimleri Yüksekokulu
        • Gastronomi ve Mutfak Sanatları
      • Yabancı Diller Yüksekokulu
    • Fakülteler
      • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fen-Edebiyat Fakültesi
        • Fizik
        • Matematik
        • İngilizce Mütercim ve Tercümanlık
        • Psikoloji
        • Sosyoloji
      • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Güzel Sanatlar ve Tasarım Fakültesi
        • Endüstriyel Tasarım
        • Görsel İletişim Tasarımı
        • İçmimarlık ve Çevre Tasarımı
        • Mimarlık
        • Tekstil ve Moda Tasarımı
      • Hukuk Fakültesi
      • İletişim Fakültesi
        • İletişim Fakültesi
        • Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
        • Sinema ve Dijital Medya
        • Yeni Medya ve İletişim
      • İşletme Fakültesi
        • İşletme Fakültesi
        • Ekonomi
        • İşletme
        • Lojistik Yönetimi
        • Muhasebe ve Denetim Programı
        • Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler
        • Uluslararası Ticaret ve Finansman
      • Mühendislik Fakültesi
        • Mühendislik Fakültesi
        • Bilgisayar Mühendisliği
        • Biyomedikal Mühendisliği
        • Elektrik-Elektronik Mühendisliği
        • Endüstri Mühendisliği
        • Gıda Mühendisliği
        • Genetik ve Biyomühendislik
        • Havacılık ve Uzay Mühendisliği
        • İnşaat Mühendisliği
        • Makine Mühendisliği
        • Mekatronik Mühendisliği
        • Yazılım Mühendisliği
      • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Sağlık Bilimleri Fakültesi
        • Fizyoterapi ve Rehabilitasyon Bölümü
        • Hemşirelik
        • Sağlık Yönetimi
        • Beslenme ve Diyetetik
      • Tıp
    • Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
    • Ortak Dersler
  • Araştırma
    • Araştırma Merkezleri
    • Kütüphane
    • Akıllı Kampüs
    • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
    • İzmir Bilimpark
    • Sürekli Eğitim Merkezi (EKOSEM)
    • Çocuk Üniversitesi
    • Etik Kurul
    • Öğretme ve Öğrenme Merkezi (EKOEĞİTİM)
    • Psikolojik Uygulama ve Araştırma Merkezi (PUAM)
    • Araştırmacı Eğitimleri Koordinatörlüğü
    • Araştırma İş Birlikleri ve İnovasyon Koordinatörlüğü
  • Kampüs
    • İEÜ'de Hayat
    • İzmir
    • Kütüphane
    • Sağlık ve Psikolojik Danışma
    • Yurtlar ve Barınma
    • Kafe ve Restoran
    • Öğrenci Kulüpleri
    • Engelli Destek Birimi
    • İEÜ Yayınevi
  • INTERNATIONAL
  • İletişim
  • ENGLISH

  • Aday Öğrenci | Öğrenci | Mezun

      Arama Sonuçları...

      İLETİŞİM FAKÜLTESİ

      Yeni Medya ve İletişim

      Menu
      • Ana Sayfa
      • Bölüm Hakkında
      • Yönetim ve Komisyonlar
      • Akreditasyon
      • Akademik
        • Akademik Kadro
        • Akademik Yayınlar
      • Öğretim Programı
      • Genel Eğitim Dersleri
      • Stüdyolar
        • Yeni Medya Stüdyosu
        • Auditorium
        • Stüdyo B
        • Podcast Stüdyosu
        • Alterlab (Yaratıcı Teknolojiler Laboratuvarı)
      • Öğrenci Projeleri
      • Mezunlar
        • Mezun Profilleri
        • Sektörel Dağılım
      • İEÜ'de Öğrenim
      • Tüm Haberler
      • İletişim
        • İletişim Bilgileri

      NMC 310 | Ders Tanıtım Bilgileri

      Dersin Adı
      Toplumsal Dönüşüm Amaçlı Dijital Medya Uygulamaları
      Kodu
      Yarıyıl
      Teori
      (saat/hafta)
      Uygulama/Lab
      (saat/hafta)
      Yerel Kredi
      AKTS
      NMC 310
      Güz/Bahar
      3
      0
      3
      5

      Ön-Koşul(lar)
      Yok
      Dersin Dili
      İngilizce
      Dersin Türü
      Seçmeli
      Dersin Düzeyi
      Lisans
      Dersin Veriliş Şekli Çevrim içi
      Dersin Öğretim Yöntem ve Teknikleri Grup çalışması
      Kritik verme
      Simülasyon
      Anlatım / Sunum
      Ulusal Meslek Sınıflandırma Kodu -
      Dersin Koordinatörü -
      Öğretim Eleman(lar)ı
      • Öğr. Gör. Ceren Yüksel
      Yardımcı(ları) -
      Dersin Amacı Bu ders toplumsal dönüşüm amaçlı dijital medya kullanımına ilişkin öğrencilerin içerisinde güncel konu ve yaklaşımları keşfedecekleri disiplinler arası ve uygulama odaklı bir çevre sağlamak amacıyla tasarlanmıştır.
      Öğrenme Çıktıları

      Bu dersi başarıyla tamamlayabilen öğrenciler;

      • Dijital kültür, dijital beşerî bilimler ve bilişimsel medya hakkındaki entelektüel tartışmaları açıklayabilecekler.
      • Kalkınma ve insani yardım alanlarına ilişkin dijital medyaya dair güncel yaklaşımları şekillendiren temel kavramları kullanabilecekler.
      • Toplumsal dönüşüm için araştırma yönelimli uygulama temelli çalışmalar üretebilecekler.
      • Zorla yerinden edilmiş ve/veya yeterli temsil edilmeyen topluluklarla çalışan insani yardım kuruluşlarının karşılaştığı güncel zorlukları analiz edebilecekler.
      • Etkili, kanıta dayalı ve insan hakları temelli dijital medya stratejilerinin tasarım ve geliştirilmesi sürecindeki adımları tanımlayabilecekler.
      Ders Tanımı Bu ders dijital medyayı sosyoloji, siyaset bilimi, sanat ve tasarım ve bilişim gibi çeşitli disiplinlerden yararlanan insani çalışmalar bağlamında inceler. Öğrenciler, ilgili uluslararası araçların, araştırmaların, vaka çalışmalarının ve temsil politikalarının incelenmesi yoluyla kalkınma ve insani çalışmalar alanlarında medya kullanımına ilişkin gerekli olan becerileri geliştireceklerdir.
      Dersin İlişkili Olduğu Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

       



      Dersin Kategorisi

      Temel Ders
      Uzmanlık/Alan Dersleri
      Destek Dersleri
      X
      İletişim ve Yönetim Becerileri Dersleri
      Aktarılabilir Beceri Dersleri

       

      HAFTALIK KONULAR VE İLGİLİ ÖN HAZIRLIK ÇALIŞMALARI

      Hafta Konular Ön Hazırlık
      1 Giriş. Zorla yerinden edilme durumlarında dijital medyanın toplumsal değişim için kullanımından ne anlıyoruz? Bu anlayış farklı bakış açıları tarafından nasıl bir şekilde çerçevelenebilir? Bu çalışma alanına ne tür deneyimler getiriyoruz? Dersin ilk oturumu birbirimize, modülün nasıl işleyeceğine ve önümüzdeki haftalarda ilgileneceğimiz bazı temel kavramlara dair bir giriş niteliğindedir.
      2 İnsani yardim çerçevesi, ilkeleri, yardım çabalarının yolculuğu. Hafta boyunca öğrenciler hangi insani kuruluşların içinde çalıştığı uluslararası çerçeveyi öğrenmeye ve insani destek ve koruma kavramlarına odaklanarak dijital medya uygulamalarında rehberlik ilkeleri, ilgili politikalar ve Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği gibi mültecilere hizmet eden kuruluşların gelişen yetkilerinin analizini de içeren güncel konuları keşfetmeye başlayacaklardır. Scott, Martin. 2014. Media and Development: Development Matters. Chapter 1: Media for Development: Magic Bullet or Corporate Tool
      3 Uygulayarak öğrenme: Zorunlu göç ve insani yardim odakli proje ve kampanya tasarımı (1). - Hedef kitlelerini tanımlama ve analiz - Topluluklarla çalışma - İnsani müzakere Scott, Martin. 2014. Media and Development : Development Matters. Chapter 2: Participatory Communication in Development: More Questions than Answers.
      4 Uygulayarak öğrenme: Zorunlu göc ve insani yardim odakli proje ve kampanya tasarımı (2). -İletişim amaçlarını ve mesajlarını belirleme -Bilgiyi sunmada kanal ve medyayı seçme Scott, Martin. 2014. Media and Development : Development Matters. Chapter 5: Strategies of Humanitarian Communication-Choose Wisely.
      5 Uygulayarak öğrenme: Olagnustu hal ve krizlerde bilgi ve edinim yönetimi Simülasyonu. Acil operasyonlar insani krizlere müdahale edebilmek için 72 saat içinde başlatılabilir. Dersin bu haftasında, acil müdahale durumlarında veri ve bilgi toplamaya dair temel araçlar, beceriler ve yeni yaklaşımlar ele alınacaktır. Konuk katılımcılar. Zorunlu Okuma: Policy on Emergency Preparedness and Response
      6 İnsani nesnelerin interneti. Yeni teknolojilerin nasıl kullanılmaya başlandığı ve bu teknolojilerin insani sebeplerle kullanıma nasıl adapte edildiği öğrenilirken karmaşık sosyo-politik problemlere yönelik teknolojik çözümler hakkında tartışma yapılacaktır. Konuk Konuşmacı: Haidar Baqir, Former Information and Communication Technology Officer, World Food Programme. Essential Reading: Madianou, Mirca 2019. Technocolonialism: Digital Innovation and Data Practices in the Humanitarian Response to Refugee Crises. Essential viewing: Cashing in on Crisis? The Refugee Eye Scan Experiment- Youtube here.
      7 Aşağıdan katılım ve temsil. Tartışmalar değişen dijital altyapılar üzerinde temellendirilirken, katılım, işbirliği, temsil ve hedef kitle ile ilgili etik sorular araştırılacaktır. Konuk Konuşmacı: Vincent Briard, Senior Regional Community Based Protection Officer, United Nations High Commissioner for Refugees (UNHCR). Essential Reading: Cabot, Heath. 2016. “‘Refugee Voices’: Tragedy, Ghosts, and the Anthropology of Not Knowing.” Journal of Contemporary Ethnography 45 (6): 645–72. Chernobrov, Dmitry.2018. Digital Volunteer Networks and Humanitarian Crisis Reporting in Digital Journalism
      8 Kalkınma için Tasarım, Veri Görselleştirme ve Dijital Beşerî Bilimler. Bu haftanın odak noktası, aktivistler, ilk müdahale ekipleri ve uygulama tabanlı araştırmacılar tarafından oluşturulan iletişim ve tasarım stratejileridir. Konuk konuşmacı: Timothy Mutuerandu, Senior Global Information Management Officer, UNHCR. Essential Reading: Hancox, Donna. 2017. “From Subject to Collaborator: Transmedia Storytelling and Social Research.” Convergence 23 (1): 49–60. Nielsen, B. F. (2012) Participate! A critical investigation into the relationship between participation and empowerment in design for development: 1-8.
      9 Dijital Erişim ve Katilimci Yeni Yönelimler. İnsani müdahalede topluluk merkezli yaratıcı yaklaşımların tasarım ve uygulamalarında dijital erişim, kapsayıcılık ve katılıma dair yeni yönelimler tartışılacaktır. Bu bağlamda öncelikli olarak insani yardım kuruluşlarının faaliyetlerini programlarken topluluklarla etkileşimi arttırmak için kullandıkları dijital kanallara erişim ve bağlantı konularına odaklanılacaktır. Konuk konuşmacı: Hovig Etyemezian, Head of Innovation Service, UNHCR. Essential Reading: Beyond Data Literacy: Reinventing Community Engagement and Empowerment in the Age of Data, Datapop Alliance White Paper Series, September 2015.
      10 Vize sunumları. Proje gruplarından Birleşmiş Milletler Mülteciler Yüksek Komiserliği Mülteci İnovasyon Hizmetleri’nce yapilan teklif çağrısının ana mesajlarıni kapsayan grafik çizimler ya da görseller ile destekli dijital erişim, kapsayıcılık ve katılım odakli geniş yol haritası formule etmeleri ve sunmaları istenecektir. Data Transformation Strategy 2020- 2025: Supporting Protection and Solutions, UNHCR, September 2019, Kivikuru, Ullamaija. 2015. “The Polyphonic Choir of Well-Doers: Do the Voiceless Get Their Voices Heard via Humanitarian Organisations?” The Journal of International Communication 21 (1): 1–20.
      11 İnsani iletişimde sesi anlamlandirmak. Bu derste insani ağlar içindeki ve arasındaki iletişim akışında bulunan güç ve katılım sorunlarına değinilecektir. Bunu düşünmenin yollarından biri ötekileştirilmiş (veya susturulmuş) ve ırkçı ayrımlara maruz kalan kişilerin kamusal alanda dijital medya uygulamalarını kullanarak seslerini nasıl duyurabileceğidir. Konuk konuşmacı: Mini Zarian Azmin, Assistant Education Officer, Kuala Lumpur/Malaysia. Essential Reading: Wright, Kate. 2018. ‘Helping our beneficiaries tell their own stories?’ International aid agencies and the politics of voice within news production in Global Media and Communication. Fairey, Tiffany. 2018. Whose photo? Whose voice? Who listens? ‘Giving,’ silencing and listening to voice in participatory visual projects in Visual Studies.
      12 Veri ve dijital okuryazarlık alanlari icinde var olan ayrımlar arasında köprü kurmak. Dersin bu aşamasına kadar veri biçimleri ve dijital medya uygulamaları hakkında öğrenilenler değerlendirilecek ve yetersiz temsil edilen topluluklar için katılımcı, eleştirel ve topluluklara ait diyalogu sağlamak amacıyla iletişim hakları üzerine yeni düşünce yolları tartışılacaktır. Bridging humanitarian digital divides during Covid-19 John Bryant, Kerrie Holloway, Oliver Lough and Barnaby Willitts-King, Briefing Note, November 2020. UNHCR’s data visualization ‘Space, shelter and scarce resources – coping with COVID-19’ highlighting how acutely vulnerable displaced populations must contend with the pandemic. Essential Reading: Bridging humanitarian digital divides during Covid-19 John Bryant, Kerrie Holloway, Oliver Lough and Barnaby Willitts-King, Briefing Note, November 2020. UNHCR’s data visualization ‘Space, shelter and scarce resources – coping with COVID-19’ highlighting how acutely vulnerable displaced populations must contend with the pandemic.
      13 Grup projelerinin sunumu
      14 Grup projelerinin sunumu
      15 Dönemin gözden geçirilmesi
      16 Final

       

      Ders Kitabı

      Scott, Martin. 2014. Media and Development :

      Development Matters.

      Önerilen Okumalar/Materyaller

       

      DEĞERLENDİRME ÖLÇÜTLERİ

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Katkı Payı %
      Katılım
      1
      10
      Laboratuvar / Uygulama
      Arazi Çalışması
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      Portfolyo
      Ödev
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      -
      Proje
      1
      30
      Seminer/Çalıştay
      Sözlü Sınav
      Ara Sınav
      1
      20
      Final Sınavı
      1
      40
      Toplam

      Yarıyıl İçi Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      3
      60
      Yarıyıl Sonu Çalışmalarının Başarı Notuna Katkısı
      1
      40
      Toplam

      AKTS / İŞ YÜKÜ TABLOSU

      Yarıyıl Aktiviteleri Sayı Süre (Saat) İş Yükü
      Teorik Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir: 16 x teorik ders saati)
      16
      3
      48
      Laboratuvar / Uygulama Ders Saati
      (Sınav haftası dahildir. 16 x uygulama/lab ders saati)
      16
      0
      Sınıf Dışı Ders Çalışması
      14
      1
      14
      Arazi Çalışması
      0
      Küçük Sınav / Stüdyo Kritiği
      0
      Portfolyo
      0
      Ödev
      0
      Sunum / Jüri Önünde Sunum
      -
      -
      0
      Proje
      1
      40
      40
      Seminer/Çalıştay
      0
      Sözlü Sınav
      0
      Ara Sınavlar
      1
      18
      18
      Final Sınavı
      1
      30
      30
          Toplam
      150

       

      DERSİN ÖĞRENME ÇIKTILARININ PROGRAM YETERLİLİKLERİ İLE İLİŞKİSİ

      #
      Program Yeterlilikleri / Çıktıları
      * Katkı Düzeyi
      1
      2
      3
      4
      5
      1

      Yeni medya ve iletişim alanına temel oluşturan kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışır ve yorumlar.

      -
      -
      X
      -
      -
      2

      Yeni medya ve iletişim alanındaki yapılar, aktörler ve bu alanda rol oynayan diğer etkenler arasındaki ilişkileri eleştirel bir yaklaşımla tartışır.

      X
      -
      -
      -
      -
      3

      Yeni medya üretim süreçlerinde kullanılan teknik donanım ve yazılımlarla ilgili temel bilgilere ve kullanım becerilerine sahip olur.

      -
      -
      -
      -
      -
      4

      İçerik üretme, yayma ve sürdürme için gerekli verileri bilimsel yöntemlerle toplayabilir, irdeleyebilir ve kullanabilir.

      -
      -
      -
      -
      -
      5

      Yeni medya ve iletişim alanında edindiği kuramsal bilgileri uygulama alanında kullanır.

      -
      -
      -
      X
      -
      6

      Yeni medya ve iletişim alanında uygulamada karşılaşılan sorunları çözmek için bireysel ve grup üyesi olarak sorumluluk alabilir.

      -
      -
      X
      -
      -
      7

      Ulusal, bölgesel ve küresel konular hakkında araştırmalara dayalı analizler geliştirir ve bu analizleri kamuya anlatabilir.

      -
      -
      -
      -
      -
      8

      Yeni medya ve iletişim alanını destekleyen diğer disiplinlere ilişkin temel kuram, kavram ve fikirleri eleştirel bir yaklaşımla tartışır ve bunlardan yararlanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      9

      Edindiği bilgi, beceri ve yetkinlikleri yaşam boyu bireysel ve toplumsal amaçlar doğrultusunda geliştirir ve kullanır.

      -
      -
      -
      X
      -
      10

      Yeni medya ve iletişim alanında yaptığı çalışmalarda toplumsal, bilimsel ve profesyonel etik değerlere sahip olur.

      -
      -
      -
      -
      -
      11

      Bir yabancı dili kullanarak yeni medya ve iletişim alanıyla ilgili bilgi toplar ve meslektaşları ile iletişim kurar ("European Language Portfolio Global Scale", Level B1).

      -
      -
      -
      -
      -
      12

      İkinci yabancı dili orta düzeyde kullanır.

      -
      -
      -
      -
      -
      13

      İnsanlık tarihi boyunca oluşan bilgi birikimini uzmanlık alanıyla ilişkilendirebilir.

      -
      -
      -
      -
      -

      *1 Lowest, 2 Low, 3 Average, 4 High, 5 Highest


      HABERTÜM HABERLER

      İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi
      İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi

      Uluslararası Basın Enstitüsü (IPI), İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin (İEÜ) ev sahipliğinde ‘Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği’ konulu sempozyum düzenledi. ...

      Devamı
      Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık
      Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık

      IPI Türkiye Ulusal Komitesi’nin düzenlediği “Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği” başlıklı sempozyum, 11 Kasım 2022’de İzmir Ekonomi Üniversitesi ev sahipliğinde ...

      Devamı
      Tarihi filmi günümüze kazandıracak
      Tarihi filmi günümüze kazandıracak

      İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Yeni Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Alper Gedik, dünyaca ünlü İtalyan film yönetmeni Pier ...

      Devamı
      Laura Aymerich-Franch bölümümüzü ziyaret etti
      Laura Aymerich-Franch bölümümüzü ziyaret etti

      Pompeu Fabra Üniversitesi’nde kıdemli araştırmacı olarak görev yapan Laura Aymerich-Franch, 9-13 Mayıs tarihleri arasında bölümümüzde konuk araştırmacı olarak bulundu. ...

      Devamı
      İlk ve tek akredite Yeni Medya ve İletişim programıyız
      İlk ve tek akredite Yeni Medya ve İletişim programıyız

      Yeni Medya ve İletişim bölümü, İLAD İletişim Araştırmaları Derneği İletişim Eğitimi Değerlendirme Akreditasyon Kurulu’na, Akreditasyon Belgesi alabilmek için 2021 yılı ...

      Devamı
      Christensen ve Gürsoy’dan sosyal medya, temsil ve hakikat üzerine: Yeni Medya ve İletişim Seminerleri
      Christensen ve Gürsoy’dan sosyal medya, temsil ve hakikat üzerine: Yeni Medya ve İletişim Seminerleri

      Medya Temsilinde ve Kamusal Tartışmada Hakikat Politikası başlıklı seminerde Stockholm Üniversitesi’nden Prof. Dr. Christian Christensen ve bölümümüz Dr. Öğr. Üyesi ...

      Devamı
      İLEDAK Başvurumuzu Gerçekleştirdik
      İLEDAK Başvurumuzu Gerçekleştirdik

      Günümüz rekabetçi ortamında akademik kurumların eğitim kalitelerini belgelendirmek üzere aldıkları akreditasyonlar, her geçen gün daha büyük önem kazanmakta. İletişim Araştırmaları ...

      Devamı
      Yeni Bölüme, Yeni Mekan: Dojo
      Yeni Bölüme, Yeni Mekan: Dojo

      Yeni Medya ve İletişim Bölümü bünyesinde öğrenciler ve hocaların birlikte öğrenebilecekleri ve üretebilecekleri, ders dışı kollektif bir mekan olarak hayata ...

      Devamı

      YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ

      Detaylar

      KÜRESEL KARİYER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.

      Daha Fazlası..

      BİLİME KATKI

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.

      Daha Fazlası..

      İNSANA DEĞER

      İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.

      Daha Fazlası..

      TOPLUMA FAYDA

      22 yıllık güç ve deneyimini toplumsal çalışmalara aktarmak..

      Daha Fazlası..
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomide yapacağın Lisansüstü eğitimle bir adım öndesin
      Lisansüstü Programları Doktora Programları
      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      izto logo
      İzmir Ticaret Odası Eğitim ve Sağlık Vakfı
      ito vakfı logo
      kuruluşudur.
      Logo

      İzmir Ekonomi Üniversitesi
      Sakarya Caddesi No:156
      35330 Balçova - İzmir / TÜRKİYE

      kampus İzmir

      • Üniversite
      • İEÜ'DE HAYAT
      • KAMPÜS YAŞAM
      • ÜNİVERSİTE İZMİR'DE YAŞANIR
      • PATENTLER
      • Kampüsİzmir
      • STÜDYO ve LABORATUVARLAR
      • Proje Geliştirme ve Teknoloji Transfer Ofisi
      • Kütüphane
      • KARİYER YÖNLENDİRME MERKEZİ
      • Çocuk Üniversitesi
      • İletişim

      İEÜ © Tüm hakları saklıdır.

      İEU